Az ének iskolája TV2 - Varga Vivient máris fellépni hívták

Varga Vivien bekerült a legjobb hat diák közé az Ének Iskolájában, és a verseny végeztével egyelőre a műsor hiányát érzi leginkább. Persze örömteli emlékei, és ígéretes tervei is vannak a kislánynak.
"Sajnos véget ért Az ének iskolája, de csodás érzés, hogy részt vehettem benne. Olyan emberektől tanulhattam, akikkel más körülmények között nem találkozhattam volna. És amellett, hogy nagyon sokat tanultam, belekóstoltam a televíziózásba is, hiszen egyfolytában forgatásokon vettünk részt. Életre szóló barátságok is születtek a néhány hét alatt. Artúrral és Rolival igazán közel kerültünk egymáshoz" - mesélte Vivi a Borsnak. Már most vannak felkéréseim. Szombaton például egy esküvőre hívtak, hogy énekeljek néhány dalt a násznépnek. Jövőre elvégzem az általános iskolát, és nagyon szeretném zenei szakközépiskolában folytatni a tanulmányaimat. Titkon a színészet felé is kacsingatok, így ha drámatagozatra vennének fel, akkor is nagyon boldog lennék - mondta el Varga Miklós lánya az előtte álló lehetőségekről.