Az ének iskolája TV2 - Felnőtt férfi udvarol Kiarának

Még Tóth Kiaráék házát is meglátogatta az a férfi, aki szerelmes Az Ének Iskolája felfedezettjébe. A 13 éves Tóth Kiara családtagjainak lassan meg kell szokniuk a gondolatot, hogy a gyönyörű hangú kislány tetszik a fiúknak. Sőt a férfiaknak is. Amióta először feltűnt a tévében, több száz szerelmes levelet kapott. Akadt azonban egy hódoló, aki nem elégedett meg az írott szóval, kitartóan várakozott a lány háza előtt. "Egy mező közepén lakunk, és eddig nem is gondoltam arra, hogy milyen védtelenek vagyunk, ám most, hogy Kiara nyilvánosság előtt szerepel, ez is kiderült. Egy nap egy házunk előtt várakozó férfira lettünk figyelmesek. A lányom annyira megijedt, hogy a testvérével együtt elbújt a nappali egy távoli zugában. Végül kimentem a fiatalemberhez. Húszéves, jól öltözött fiú, aki egy rózsaszín borítékot adott át, amit  Kiarának küldött. Nem akart tolakodni, ahogy átvettem a levelét, azonnal továbbállt" - mondta a Borsnak Kiara anyukája, aki ekkor sem nyugodott meg. Tényleg megijedtem, be sem vittem a levelet a lakásba, a ház mögött bontottam ki, de közben levegőt sem vettem, nehogy valamilyen mérgező anyagot belélegezzek. Aztán fellélegeztem, mert egy szerelmes verset és levendulamagokat tartalmazott a boríték.  Még csak 13 éves, és bár vannak, voltak az iskolában kisebb-nagyobb fellángolásai, komolyabb érzelmekről nem tudok" - tette hozzá az anyuka.