Az ének iskolája TV2 - Színpadon lett rosszul Az ének iskolája versenyzője

Heves szívdobogást kapott, és rosszul lett Az ének iskolája vasárnap esti adásának felvételén Németh Dávid. A fiúnak, akit korábban iskolatársai bántottak ducisága miatt, az első versenynapon kis híján félbe kellett szakítania a produkcióját. A felvételen Ördög Nóra  nyugtatgatta, pontosabban csak próbálta, de sikertelenül. Dávid végül annyira rosszul lett, hogy le kellett kísérni a színpadról, és leültetni a színfalak mögött. Mielőtt felmentem, nem volt időm igazán rákészülni a produkcióra. Egy fotózásról rohantam fel a lépcsőn, és szinte alig értem oda a stúdió ajtajába, máris mennem kellett énekelni. Pedig ilyenkor szeretek pár percet magamba szállni, és megnyugodni. Azt szoktam mondani magamnak, hogy minden rendben lesz. De most nem volt, nagyon vert a szívem, és nem éreztem jól magam. Nagyon megijedtem, az jutott eszembe, hogy ki fog rajtam segíteni, árulta el a Blikknek Dávid, aki teljesen el is sápadt. A fiút percekig próbálták nyugtatgatni, de a lépcsőfutás és a fellépéssel járó izgalom együttese kifogott az érzékeny lelkű gyereken. A színfalak mögött Dávid tanára, Hajós András próbálta megnyugtatni a fiút, akihez végül csatlakozott Szulák Andrea is, akinek nemcsak saját tanítványaihoz, de a többiekhez is van egy-egy jó szava. Többek között ezért is vagyunk mi, tanárok, hogy az izgalmat segítsünk leküzdeni, akár adásfelvétel közben is. András mindent elmondott Dávidnak, megnyugtatta őt, tőlem pedig egy ölelést kért a fiú. A gyerekek tudják, hogy bármivel fordulhatnak hozzánk, mindig segítünk. Egy öleléssel pedig mindig szívesen bátorítom őket! –árulta el Andrea.