Az ének iskolája TV2 - Görög istennőként mutatja meg magát Ördög Nóra

A TV2-n futó Az ének iskolája felvételein ugyan nem kap ekkora szerepet a tény, mit visel éppen az igazgatónő, mi mégis összegyűjtöttük Nóri eddigi ruháit, amelyek sokkal lazábbak, mint amiket tőle korábban megszoktunk. Nem véletlen, ez így volt tervezve. A műsor stylistja válogatja ki azt, hogy milyen ruhában legyek, de ebben az esetben ez nem volt a műsor fontos eleme. Itt sokkal hétköznapibb darabokat választottunk, miközben figyelembe kellett venni azt a kis játékot is, hogy én mint igazgatónő vagyok jelen Az ének iskolájában. Nekem egyetlen kérésem volt az elején. Nem szerettem volna magas sarkúban lenni, így sokkal lazább, nem is beszélve arról, hogy amióta gyerekeim vannak, nekem is sokkal kényelmesebb lapos talpú cipőt viselni. Igaz, a döntőben azért megadjuk a módját, ott magas sarkúban leszek – mondta Nóra, aki azt elárulta, melyik volt az eddigi kedvence. Az ötödik adásban egy barackszínű ruha volt rajtam, azt nagyon szerettem. Szerencsére mindenkinek nagyon tetszett, így elterelődött a figyelem arról, hogy baj volt a hangommal – nevetett a műsorvezetőnő. 
Ördög Nóra tavaly nyáron adott életet második gyermekének, Vencelnek, ám már egyáltalán nem látszanak rajta a terhességgel járó pluszkilók. Miután abbahagytam a kisfiam szoptatását, volt két hetem, amikor jutott idő egy picit tudatosabban figyelni magamra. Akkor le is szaladt pár kiló, de egyébként eléggé kiszámíthatatlan az életünk ahhoz, hogy rendszeresen kövessem, mikor mit eszem, ehetek. Sportolni korábban is kampányszerűen sportoltam, ám akárhányszor belevágtam, a tíz év versenytáncnak köszönhetően az izmaim hamar emlékezni kezdtek a korábbi edzésekre. Amikor kiderült, hogy Mici érkezik a családunkba, tudatosabb lettem, jártam kismamatornára, kismamajógára, most pedig a gyerekekkel együtt járok baba-mama jógára, ám ez inkább szól az együttlétről, mint a sportról. De eljön majd az ideje annak is, hogy újra rendszeres legyen a sport az életemben.