Az ének iskolája - Hajós András magát látja Lacikában

Hajós Andrást első látásra lenyűgözte Bari Lacika, és nem csak gyermekkori önmagát látja benne, de saját gyerekének is el tudná képzelni. Hajós András maga sem számított arra, hogy ennyire megérinti majd Bari Lacika. Márpedig csapdába esett, és ezt nem is tagadta, ahogy azt sem, hogy a csodás hangú énekespalánta gyerekkori énjét idézte fel. Amikor először láttam a színpadon, még egy hangot sem énekelt, de már sugdostam Szuláknak, hogy az én diákom lesz, mert én is ilyen voltam, így néztem ki – kezdte Hajós a tehetséggondozó műsorban. – Más szülők gyerekei közül csak Lacinál éreztem, hogy akár az enyém is lehetne – mondta András Az ének iskolájában, ahol a végső megmérettetésen szombaton és vasárnap este utoljára bizonyíthatnak a tanulók.