Az ének iskolája - Bezárja kapuit a hétvégén Az ének iskolája.

Bezárja kapuit a hétvégén Az ének iskolája. Az osztályelső Arany Timi, Farkas Zsolti, Kurcz Szandi, Rubay Laci, Bari Laci és Tabatabai Nejad Flóra a TV2 Mokka című műsorában meséltek élményeikről.
Nekem nagyon jó érzés volt, mikor Friderikusz Sándor kimondta a nevem. Először el sem hittem, hogy benne lehetek. Mikor osztályelső lettem a Bon-Bon dallal, annyira örültem, hogy legszívesebben ugráltam volna, de mégsem tettem, nem tudom, hogy miért - kezdte Farkas Zsolti, aki hozzátette: mind a tizenheten imádják egymást. Hétvégén jelentkezik utoljára Az ének iskolája, vasárnap ugyanis döntőjéhez érkezik a műsor, amikor is kiderül ki lesz az osztályelső.
- Bennem sok drukk van, mert azért reménykedem, de majd meglátjuk... - mondta Arany Timi.
- Bennem is sok a drukk, de úgy gondolom, hogy mind a hatan, sőt szerintem a tizenheten is sok mindent nyertünk. Az már csak egy plusz lenne, ha valamelyikünk megnyerné - tette hozzá Bari Lacika.
Ami pedig a későbbi terveket illeti, elárulták: mindannyian folytatni szeretnék az éneklést és az sem kizárt, hogy közös kirándulással zárul az iskola.