Az Ének iskolája 2013 - Farkas Zsolti minden titkát megosztja tanítójával, Szulák Andreával.

Farkas Zsolti minden titkát megosztja tanítójával, Szulák Andreával. Az ének iskolájának kis diákja a TV2 Mokka című műsorában mesélt arról is, milyen érzés volt az énekesnővel egy színpadon állni.
Szolnoki Péter is igazi tehetségnek tartja Farkas Zsoltit, aki legutóbb egy Bon-Bon dalt énekelt Az ének iskolájának színpadán.
Nehéz megmérettetés, de nekem ez az egyik álmom, hogy színpadon állhassak és egy ilyen jó zenekar kísérhessen. Úgyhogy ez életem egyik legjobb része - mesélt Az ének iskolájáról Farkas Zsolti, aki a műsor végén tanítójával, Szulák Andreával is énekelhetett duettet. Nekem ez nagyon nagy megtiszteltetés, hogy Szulák Andreával állhattam egy színpadon. Ezt sosem fogom elfelejteni. Nem is gondoltam volna, hogy pont ő lesz a tanárom, nagyon örültem neki - magyarázta a fiú, aki elárulta: nagyon jó a viszonya tanítójával.
Nekem olyan, mint a második anyukám. Mindenben meghallgat, ha akarom, elmondom az összes titkomat neki - mosolygott Zsolti.