Az ének iskolája TV2 - Bogi nem hitte, hogy továbbjut

Örül Nagy Bogi, hogy a legjobb nyolcba jutott.
A válogatón azt hittem, hogy a műsorba se sikerül bekerülnöm, mondta a lány, aki az utóbbi adásban betegséggel küzdött. Megfáztam, és fájt is a torkom, de örülök, hogy sikerült jól teljesítenem. Mindenki segítőkész a stábban, megszerettem mindenkit – árulta el a fiatal tehetség. Juhos Zsófiban igazán jó barátra találtam, nekem ő az egyik legnagyobb nyeremény Az ének iskolájában. Caramelt is megszerettem, a dalai alapján gondoltam, hogy egy kedves ember lehet, de amikor személyesen megismertem, minden várakozásomat felülmúlta, vallotta be Bogi. Az igazgatónővel, Ördög Nórával is jóban lettek a műsor alatt, amellett, hogy nagyon kedvesnek tartja, a legfontosabb, amit el tud róla mondani: Nagyon magas, mondta nevetve a Borsnak a 13 esztendôs lány. Sokszor kellett rá felnézni. Volt, hogy beszélgettünk úgy is, hogy nem forgott a kamera, róla is csak jókat tudok mondani. Bár nekem jobban tetszett, amikor rövid volt a haja, szerintem az sokkal vagányabb, de azt mondta, hogy nem vágathatja le, árulta el a kulisszatitkokat Bogi.