Az Ének iskolája - A Megasztár győztes Király Viktor is szerepel Az ének iskolájá-ban

Király Viktor is szerepel Az ének iskolájá-ban Szandi, Szulák Andrea és Hajós András mellett.
Heteken belül indul Az ének iskolája című műsor a TV2-n, amelyben ismert emberek, zenészek tehetséges gyerekeket készítenek fel. Kiesés, durva versengés nem várható, az osztályfőnök szerepét Friderikusz Sándor kapta, az egyik tanár Hajós András lesz. Szandi és Szulák Andrea is csatlakozik felkészítőként: mindketten indultak A Nagy Duett című produkcióban is.
Az Aktív riportjából kiderült, hogy Király Viktor is beszáll a műsorba. "Én mindig dobolni akartam, egy időben apámtól tanultam. Amikor aztán nem volt elég türelmes hozzám, elküldött tanárhoz" - mesélte a kezdetekről. "Azt erősítem majd, ami amúgy is erős a növendéknél. Ha jó a hangszíne, de nem tud annyira hajlítani, akkor nem erőltetem a hajlításokat, inkább arra figyelek, hogy a hangszínéhez illő dalokat kapjon. Én szerény, de határozott és szorgalmas voltam és vagyok, az ilyen gyerektípussal tudnék együttdolgozni" - magyarázta.