Az ének iskolája - TV2 Frizbi című műsor felvételén járt Hajós András, és mesélt a közös munkáról.

Hajós András is tanít Az ének iskolájában. Az énekes kollégaként tekint kisdiákjaira, akikkel a TV2 Frizbi Hajdú Péterrel című szerdai műsorának felvételén meséltek a közös munkáról.
Két tanítványával, Magdussal és Lacussal érkezett a Frizbi stúdiójába Hajós András, aki örül, hogy egy olyan iskolában taníthat, ahol nincs kiesés.
Az ének iskolája nem úgy verseny, ahogy eddig megszokták világszerte, vagy akár Magyarországon, hogy gyereket vagy versenyzőt fellökünk, énekel, utána bőg, mert kiesett, vagy bőg, mert nem esett ki. Ez egy tehetséggondozó, az a tizenhat gyerek, aki nagyon sok százból, majd aztán előttünk negyvenből kiválasztásra került, végig velünk marad. Persze lesz egy győztes, mert egy legjobb mindig van - kezdte Hajós András, aki annak örül leginkább, hogy ez a műsor a zenéről szól. Hajdú Péter azon kérdésére, hogy vajon mi újat tud majd átadni tanítványainak, így válaszolt:
Hát ez az. Ezt kérdezem én is nap mint nap magamtól. Nekem nem az a dolgom, hogy átalakítsam, megváltoztassam őket, a saját stílusomat, ízlésemet rájuk erőltessem. Mindkettőnek olyan hangja van, amilyen nekem soha nem volt. De én megtanultam - és talán azért tudtam az asztalra letenni néhány dolgot és játszom ma is koncerteken -, hogy amim van, azzal hogy bánok és hogy hozom ki belőle a legtöbbet. Én ezt szeretném nekik átadni - magyarázta az énekes.