Az Ének iskolája - Friderikusz után Hajóst is lenyúlta a TV2

Friderikusz Sándor után Hajós Andrást is a TV2 képernyőjén láthatjuk. Az énekes lesz ugyanis a hamarosan induló Az ének iskolája című műsor egyik leendő tanára. Új feladatáról a Mokkában mesélt.
Az ének iskolája remélem az, ami a címe.Tehetséges gyerekeket keresünk és ezeket a tehetséges gyerekeket még tehetségesebbé tesszük, vagy elrontjuk. Ez majd elválik. De nem olyan verseny, ahol három hónap alatt tini sztárrá kellene válniuk. Nincs kiesés, csak pozitív visszajelzés van, csak tanulás, tulajdonképpen egy mesterkurzus - magyarázta Hajós András, aki elárulta: 8-14 év közötti gyerekek szerepelhetnek a műsorban, dalokat kell tanulniuk és előadniuk. Én zenei általános iskolába jártam. Nagyon sok és nagyon jó tanárom volt. Kórusban is énekeltem később is és tudom, hogy van egy poroszos szigor, amivel az énektanulást kezelik. Én biztosan nem ez vagyok. Van egy gyerekműsor, amit most már évek óta csinálok, és azt hiszem, nekem az működik, hogy az egyébként bennem élő gyereket engedem szárnyalni - mondta Hajós András, aki elmondta: nem operaénekeseket fognak képezni, de örülnek annak is, ha valaki esetleg ilyen irányba menne tovább. A könnyű műfajban az előadásmód, az őszinteség, a mondani akarás, a megmutatkozási vágy legalább olyan fontos, minthogy hol van egy hang - tette hozzá az énekes.