Az ének iskolája TV2 -Szulák Andrea 25 év után ült metróra

Az énekesnő kis tanítványa, a villamosrajongó Karczagi Józsika kedvéért vett részt újra a pesti tömegközlekedésben. Az Ének Iskolája kisdiákja, Józsika odavan a járművekért, még a színpadra is magával cipeli kedvenc játékvillamosát. Tanára, Szulák Andrea ezért elvitte őt magával a négyes metróra, ami neki legalább akkora élmény volt, mint a kisfiúnak. "Régóta városon kívül lakunk, ezért autóval járok, úgy 25 éve nem ültem semmilyen magyar tömegközlekedési járművön, így nekem talán nagyobb kaland volt a metrózás, mint Józsikának. Nemrég Párizsban metróztam, de az ottani megállók hangulata sokkal jobban tetszik, a miénk rideg és futurisztikus" - mondta el a Blikknek az énekesnő, aki egykori lakhelyét is megmutatta kis tanítványának. "A Józsefvárosban nevelkedtem, nincsenek rossz emlékeim a városi életről sem, sokat játszottam a barátnőimmel, osztálytársaimmal a gangos bérházban és környékén, de mindez már nagyon régen volt, annyira, hogy akkor még 1 forint ötven fillérbe került a busz- és 1 forintba a villamosjegy."