Az ének iskolája - Szandi kimondottan baráti kapcsolatot ápol a tanulóival

Szandi nagyon jó, szinte baráti kapcsolatot ápol a tanulóival. Az ének iskolájának "tanár néni" szerepe szemmel láthatóan nagyon jól áll neki.
Soha nem hittem volna, hogy a pedagógusszakma ennyire szórakoztató is lehet. Azt mindig is tudtam, hogy a leghálásabb közönségnek a gyerekek számítanak, azonban most teljesen másfajta kapcsolatom van velük. Mindig hatalmas lelkesedéssel és kicsattanó energiával indulok az óráimra. Minden diákommal nagyon jó és bensőséges viszonyt ápolok, sőt, a szüleikkel is. Nemcsak az "órákon" találkozom a gyerkőcökkel, hanem a "sulin" kívül is. Folyamatos kapcsolatban vagyok velük, tudják jól, hogy bármikor, bármilyen témával megkereshetnek, felhívhatnak - mondja a Like magazinnak Szandi, aki nemcsak saját diákjaival, hanem a többivel is beszélget a forgatásokon.
A múltkor a színpadra lépés előtt a fiúk körbevettek és azon versengtek, hogy melyikük tud nekem szebbeket mondani. Nagyon aranyosak voltak, egy-két udvarlós dumánál még hangosan fel is kacagtam. Mondtam is nekik, hogy ezzel a szöveggel könnyen meg fogják hódítani a lányokat - meséli a népszerű énekesnő.